Siunčiami duomenys...

 

Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas

  • Vakarai LT
  • 2020, vasario 23, 19:22
  • 257 peržiūrėjo
  • 0 komentavo
skundai konfliktai stresas valdymas2020 m. balandžio 20 d., Vilniuje

Programos tikslas – stiprinti gebėjimus sėkmingai valdyti stresines, konfliktines, sudėtingas bendavimo situacijas savo veikloje.

Mokymo (-si) uždaviniai:

  • įsivardinti /pamatyti ir išanalizuoti didžiausius stresorius savo veikloje bei atrasti konstruktyviausius individualius sudėtingų bendravimo situacijų sprendimo būdus jų suvaldymui.
  • Kurti pozityvias nuostatas, stiprinti objektyvų vertinimą ir pasitikėjimą savimi/ kitais, valdant konfliktines, sudėtingas bendravimo situacijas.
  • Suteikti praktinių įrankių, padedančių mobilizuotis ir sėkmingiau valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Mokymų metodika:

  • Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
  • Praktinės užduotys, situacijų analizė;
  • Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

  • Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip jį valdyti? Kokie efektyviausi žingsniai? Kaip aš elgiuosi? Kaip – kiti? Kas man padeda, o kas – trukdo?
  • Konfliktinių, sudėtingų bendravimo situacijų valdymas. Praktinės dirbtuvės grupėse: dalyvių pateiktų konkrečių darbinių atvejų analizė, sprendimas. Įžvalgos ir refleksija.
  • Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės grupėse: kaip elgtis su asmeniškai “nepatogiais”, t.y. nekantriais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais, ko nori ar atvirkščiai – visažiniais ir pan. žmonėmis? Kaip kuo geriau suprasti ir, svarbiausia, atliepti jų lūkesčiams?
  • Praktinės dirbtuvės grupėse: „Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus bendraujant su žmonėmis?“ Turimų ir naujų žinių įgalinimas interaktyvios užduoties “Tiltas” metu. Įžvalgos ir refleksija.
  • Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas efektyvesniam streso, konfliktų ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymui. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.

Mokymus veda: Manager.LT Akademijos lektorė, Giedrė Urmulevičiūtė.

Mokymo paslaugų kaina – 138 Eur / vienam dalyviui. (PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis). Į kainą įtraukta: metodinė medžiaga, mokymui reikalingos priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

  • Mokymų pradžia: 9:00 val.
  • Trukmė: iki 16:15 val.
  • Mokymų vieta: viešbučio Corner Hotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius.
  • Mokymų data gali keistis, apie tai Jūs būsite informuojami iš anksto.

Daugiau informacijos ir registracija:

Telefonais:

  • Vilniuje – 8 5 2102326;
  • Klaipėdoje – 8 46 410300;
  • Mob. – 8 615 31080.

Šaltinis: akademija.manager.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.