Siunčiami duomenys...

 

„flyLAL – Lithuanian Airlines“ – punktualiausia Londono oro uoste

  • Vakarai LT
  • 2007, kovo 22, 08:59

Pranešimas žiniasklaidai

2007 kovo 22 d.

Vasario mėnesį aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pripažinta punktualiausia aviakompanija Londono Getviko (Gatwick) oro uoste. Viename didžiausių Europos oro uostų Lietuvos nacionalinė aviakompanija savo punktualumu aplenkė net 38 savo konkurentes.

Getviko oro uosto duomenimis, „flyLAL – Lithuanian Airlines“ lėktuvų atvykimo ir išvykimo punktualumo koeficientas vasario mėnesį siekė 100 proc. „Tai reiškia, jog visus 28 vasario mėnesį iš Getviko oro uosto organizuotus skrydžius mes įvykdėme suplanuotu laiku“, – sako aviakompanijos vadovas Saulius Stasiūnas.

Iš Vilniaus oro uosto į Londoną taip pat skraidanti aviakompanija „airBaltic“ liko aštunta. Antroje vietoje vertinant punktualumą liko Kinijos aviakompanija „Oasis Hong Kong” (96.4%), trečioje – Jungtinių Amerikos valstijų bendrovė „Northwest” (93.8%).  

Paprastai, pasak S. Stasiūno, didžioji dalis aviakompanijų skrydžių atidedama dėl tam netinkamų oro sąlygų, dažniausiai dėl virš oro uosto tvyrančio tiršto rūko. „Tik palyginti labai nedidelė dalis skrydžių atidedama dėl staiga atsiradusio techninio lėktuvo gedimo. Dažniausiai techninis gedimas būna visiškai nereikšmingas, bet labai griežti saugumo reikalavimai, kurių mes besąlygiškai laikomės, reikalauja kilus bent menkiausiam įtarimui, nuodugniai patikrinti visą lėktuvą“, – teigia oro bendrovės generalinis direktorius.

Iš viso vasario mėnesį aviakompanija iš įvairių oro uostų pakilo 794 kartus. Iš jų dėl skrydžiui netinkamų oro sąlygų, nenumatytų techninių gedimų ir kitų priežasčių vėlavo vos  3,9 proc. visų skrydžių.

Tai jau ne pirmas „flyLAL – Lithuanian Airlines“ įvertinimas kaip punktualiausios aviakompanijos. 2005 m. Amsterdamo oro uostas oro bendrovę įvertimo ir apdovanojo kaip mažiausiai vėlavimų per metus patyrusią Europos aviakompaniją.

S. Stasiūno teigimu, jei vis dėlto dėl netinkamų oro sąlygų ar techninio gedimo skrydis yra atidedamas, keleiviais rūpinasi oro uostose aviakompaniją aptarnaujančios antžeminių paslaugų kompanijos.

Šiemet keleivių skaičių „flyLAL – Lithaunian Airlines“ tikisi padidinti iki 600 tūkst.

Apie „flyLAL – Lithuanian Airlines“

Šiuo metu 100 proc. Lietuvos nacionalinio vežėjo AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcijų valdo bendrovė „flyLAL Group“. Pagrindinė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veikla – keleivių skraidinimas, krovinių ir pašto siuntų gabenimas reguliariaisiais ir užsakomaisiais reisais.

Bendrovė tiesiogiai iš Vilniaus ir Palangos reguliariaisiais reisais skraidina keleivius į 18 pagrindinių Europos miestų. Kartu su bendrojo kodo partneriais „flyLAL – Lithuanian Airlines“ keleiviams suteikia galimybę iš Vilniaus nuvykti į daugiau kaip 500 pasaulio miestų. Nuo 2006 vasario 1 d. tinklapyje www.flylal.com/lt startavo internetinės bilietų prekybos sistema.

Eglė Gabrytė

RSVA „Baltic Media Partners“

projektų vadovė

„altinis: www.flylal.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.