Siunčiami duomenys...

 

Po magiško savaitgalio – masiškai į povestuvines keliones

  • Vakarai LT
  • 2007, liepos 13, 11:06

Pranešimas žiniasklaidai

2007 07 13

Trijų septynetų savaitgalį susituokė neįtikėtinai daug porų ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Po vestuvių taip pat masiškai jaunavedžiai patraukė medaus mėnesio į šiltuosius kraštus. Kelionių agentūra „BPC Travel“ pastebi, kad į norimas šalis ir jaunavedžių apartamentus pateko tik suskubusieji iš anksto.

Liepos septintosios magiškąjį šeštadienį susituokę 25 m. teisininkė Asta Šimkutė ir tokio pat amžiaus informacinių technologijų specialistas Edvardas Augaitis pasakoja, kad buvo priversti atsisakyti planuoto medaus mėnesio Ispanijoje. „Povestuvine kelione pradėjome rūpintis tik birželio viduryje, tad mūsų svajonių kurorte Kosta Bravoje, norimame viešbutyje jau nebebuvo vietų“, – pasakoja jaunavedžiai. Kad bendro gyvenimo pradžia neliktų be medaus kopinėjimo, vietoj to porai teko rinktis kelionę į Turkiją.

Pasak kelionių agentūros „BPC Travel“ generalinio direktoriaus Gvido Aukštuolio, dėl vestuvių bumo Lietuvoje ir kitose šalyse jau birželio pradžioje buvo išgraibstytos populiariausios kelionės medaus mėnesiui. „Taip pat daug kam teko keisti viešbučius, nes norimuose nebebuvo vietų“, –pasakoja kelionių agentūros vadovas. Jis atkreipia dėmesį, kad rezervuojant viešbučius trijų septynetų savaitgaliui ir laikui po jo itin paklausūs buvo apartamentai bei kambariai su romantišku vaizdu į jūrą.

Per magiško septynetų savaitgalio bumą Lietuvoje jaunavedžiai, kaip ir paprastai, medaus mėnesiui dažniausiai rinkosi Turkiją, Ispaniją, Rodą ar Bulgariją. „Populiariausios 7 ar 10 dienų Lietuvos kelionių operatorių organizuojamos poilsinės kelionės į šias šalis su tiesioginiais skrydžiais iš Vilniaus ar Palangos oro uostų“, – pasakoja kelionių agentūros vadovas. Tradicinė tokios kelionės kaina – nuo 2500 iki 5000 Lt asmeniui.

Lietuvos kelionių operatoriai jaunavedžiams taiko 10 proc. nuolaidą pačių organizuojamoms kelionėms. Pasak G.Aukštuolio, kelionių organizatoriai taip pat pasirūpina įspėti viešbučių administratorius, kad pas juos atvyksta jaunavedžiai medaus mėnesiui, tad paprastai keliauninkų laukia malonios staigmenos viešbučio kambaryje – vaisių pintinė, šampanas, rožių žiedlapiai ir gulbės, išlankstytos iš rankšluosčių...

„Nemažai jaunavedžių povestuvines keliones planuoja iš anksto ir nori, kad jos būtų išskirtinės. Tokiu atveju renkamasi egzotiškas šalis – Šri Lanką, Malaiziją, Singapūrą ar Balio salą Indonezijoje. Tarp Lietuvos porų nestandartiška rinktis medaus mėnesį Europos miestuose, kaip antai, Paryžiuje ar Amsterdame“, – sako G.Aukštuolis. Pasak jo, apsisprendimas keliauti ne pačiomis populiariausiomis kryptimis ypač parankus tokiomis dienomis, kaip šis septynetų savaitgalis. 

Dar didesnė tikimybė neatsitrenkti į uždarytas duris, kai laisvų vietų nebėra, individualiai organizuojant keliones. Viena įsimintiniausių agentūros „BPC Travel“ organizuotų tokių povestuvinių kelionių buvo turas po Australijos kanjonus. Ši egzotiška jaunavedžių kelionė truko dvi savaites.

Kelionių agentūros „BPC Travel“ atstovas pasakoja, kad prieš keletą metų egzotiškomis atrodžiusios kelionės po Meksiką, Braziliją dabar tampa vis populiaresnės, vis daugiau lietuvių renkasi  po vestuvių 14 dienų praleisti šiose šalyse. Taip pat prieinamas tapo  ir tolimasis Tailandas.

„Lietuvoje kelionės tampa neatskiriama vestuvių dalimi“, – pastebi G.Aukštuolis. Pasak jo, populiaria dovana sutuoktuvėms tampa kelionių čekiai – kad patys jaunieji galėtų išsirinkti norimą šalį, viešbutį ar suplanuotų nepamirštamą medaus mėnesio maršrutą.

Apie kelionių agentūrą „BPC Travel“

UAB „BPC Travel“ – viena didžiausių Lietuvos kelionių agentūrų, parduodanti lėktuvų, traukinių, autobusų, keltų bilietus ir teikianti visas kelionių organizavimo paslaugas.

„BPC Travel“ skyriai veikia Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Šių metų balandį „BPC Travel“ Vilniuje, šalia oro uosto atidarė didžiausią kelionių centrą Lietuvoje, jo plotas siekia 500 kv.m.

Kasdien “BPC Travel” aptarnauja daugiau nei 300 klientų. 2006 metais įmonės apyvarta buvo 20,6 mln. litų. Parėjusiais metais „BPC Travel“ organizavo brangiausią kelionę už 75 tūkst. litų vienam asmeniui.

Rita Norutienė

RsVA „Baltic Media Partners“

projektų vadovė

Gvidas Aukštuolis

UAB „BPC Travel“

„altinis: www.bpctravel.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.