Siunčiami duomenys...

 

„flyLAL – Lithuanian Airlines“ įdiegė e-bilieto sistemą

  • Vakarai LT
  • 2007, spalio 18, 10:53

Pranešimas žiniasklaidai

2007 spalio 18 d.

Nuo šiol į dalį tiesioginių nacionalinės aviakompanijos „flyLAL – Lithuanian Airlines“ reisų keleiviai galės atsinešti tik asmens dokumentą. Popierinius bilietus elektroniniai visiškai pakeis iki 2008 m. vasaros pradžios.

„Keleiviai, elektroninį bilietą įsigiję telefonu ar internetu, nebeturės važiuoti į kelionių agentūrą atsiimti popierinio bilieto. Ši galimybė dar labiau palengvina ir supaprastina keliavimą oro transportu“, – sako „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Tadas Pukšta.

Elektroniniais bilietais jau galima naudotis skrendant į Amsterdamą, Dubliną, Miuncheną, Taliną, Hamburgą bei Hanoverį. Nuo šio mėnesio pabaigos šia galimybę galės pasinaudoti ir keliaujantys Paryžiaus bei Liono kryptimis. Dar šiemet e-bilietai bus pradėti pardavinėti į Maskvą ir Stambulą.

„Kol kas e-bilietus galima įsigyti tik į „flyLAL – Lithuanian Airlines“ tiesioginius skrydžius. Tačiau jau nuo lapkričio 10 d. keleiviai turės galimybės elektroninius bilietus įsigyti ir į mūsų partnerių, pirmiausiai, aviakompanijos „KLM“ skrydžius. Šiemet sutartis dėl e-bilietų planuojame pasirašyti su dar 5 savo partneriais“, – teigia T.Pukšta.  

Anot jo, įdiegus e-bilieto sistemą, naudą pajaus tiek keleiviai, tiek kelionių agentūros, tiek pati aviakompanija. Keleiviui registracijos metu nebereikia su savimi turėti popierinio bilieto, todėl nebelieka rizikos, kad keleivis pames bilietą. Paskambinęs savo agentui klientas elektroninį bilietą gali nusipirkti būdamas bet kurioje pasaulio šalyje ir už tai jam nereikės mokėti jokių papildomų mokesčių. Naudojant e-bilieto sistemą, aviakompanijai bilieto gamybos, saugojimo, persiuntimo, apskaitos ir apdorojimo kaštai vidutiniškai sumažėja nuo 10 iki 1 dolerio. E-bilietus keleiviai galės įsigyti interneto svetainėje www.flylal.com. Taip pat – telefonu bei  kelionių agentūrose.

Šiuo metu Europoje išrašoma 89% elektroninių bilietų, pasaulyje vidurkis sudaro 84%, tuo tarpu Lietuvoje tik 26%.

Tikimasi, jog įdiegus naująją bilietų sistemą ir Lietuvoje, populiaresnis taps bilietų įsigijimas internetu. Prieš daugiau kaip pusantrų metų aviakompanija „flyLAL – Lithuanian Ailines“ įdiegusi internetinės bilietų prekybos sistemą, dabar internetu parduoda virš 35 proc. savo bilietų. Rinkos tyrimai ir keleivių apklausos rodo, kad klientai, turintys galimybių, bilietus visuomet stengiasi įsigyti internetu.

Apie „flyLAL – Lithuanian Airlines“

Šiuo metu 100 proc. Lietuvos nacionalinio vežėjo AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcijų valdo bendrovė „flyLAL Group“. Pagrindinė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veikla – keleivių skraidinimas, krovinių ir pašto siuntų gabenimas reguliariaisiais ir užsakomaisiais reisais.

Bendrovė tiesiogiai iš Vilniaus ir Palangos reguliariaisiais reisais skraidina keleivius į 18 pagrindinių Europos miestų. Kartu su bendrojo kodo partneriais „flyLAL – Lithuanian Airlines“ keleiviams suteikia galimybę iš Vilniaus nuvykti į daugiau kaip 500 pasaulio miestų. Nuo 2006 vasario 1 d. tinklapyje www.flylal.com/lt startavo internetinės bilietų prekybos sistema.

Eglė Gabrytė

RSVA „Baltic Media Partners“

„altinis: www.flylal.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.