Siunčiami duomenys...

 

Pernai „Megą“ aplankė virš 8 milijonų žmonių

  • Vakarai LT
  • 2008, sausio 09, 11:38

Pranešimas žiniasklaidai

2008-01-09

Per 2007 m. prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ Kaune aplankė virš  8 mln. lankytojų, tai 5 proc. daugiau nei 2006 m. Daugiausia žmonių centre apsilankė prieš Kalėdas ir Velykas, taip pat liepos bei rugpjūčio mėnesiais, kurie paprastai prekybininkams būna sudėtingiausi dėl prasidėjusio atostogų sezono.

„Šias netradicines tendencijas neabejotinai lemia išskirtinė „Megos“ lokacija. Įsikūrę prie populiariausios automagistralės, automagistralių Vilnius–Klaipėda ir Via Baltica sankryžoje, vasarą sulaukėme didelių poilsiautojų srautų, skubančių į pajūrio kurortus. Be abejo, augančius lankytojų srautus nulėmė ir naujų parduotuvių, restoranų bei kitų laiko praleidimo vietų atidarymas. Džiugina didėjantis lojalių lankytojų skaičius, kuris patvirtina, kad žmonės patenkinti siūlomom paslaugom ir jų kokybe“, - sakė „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ marketingo ir nuomos direktorius Dainius Kalina.

Pernai „Megoje“ atsidarė parduotuvės „New Yorker“, „Effigy“, „Parfum Express“, „Fashion Zone“ ir kt. Taip pat naujos bei įvairios laisvalaikio praleidimo vietos: jaunimo pamėgta interneto kavinė „Baitukas“, egzotiškos virtuvės mėgėjus pritraukęs japonų bei kiniečių restoranas „Gan Bei“ bei gruodį duris atvėręs ir netrukus lankytojų pamėgtas greitojo maisto restoranas „Hesburger“.

Pernai daug dėmesio buvo skirta susiekimui viosuomeniniu transportu su prekybos ir laisvalaikio centru gerinti – dažniau ir ilgiau važinėja autobusai.

Šių metų „Megos“ planuose - intensyvi plėtra. Ketinama išplėsti ir taip erdvią automobilių stovėjimo aikštelę, joje atsiras dar 500 papildomų vietų. Taip pat planuojama didinti prekybos vietų skaičių. „Megos“ nuomininkų paklausa žymiai lenkia prekybos vietų pasiūlą, tad norėdami patenkinti augančius poreikius įgyvendiname drąsius plėtros planus“, - sakė D.Kalina. Po metų prekybinės paskirties patalpos padidės 30 tūkst. kvadratinių metrų. Taip pat bus plečiamos restoranų bei pramogų zonos. Lankytojams ir toliau bus siūloma įvairiausių akcijų, žaidimų ir teminių renginių. 

„Mūsų planuose ir netrukus prasidėsianti verslo centro šalia „Megos“ statyba“, - pasakojo D. Kalina. Planuojama, kad verslo centras šalia prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ duris atvers ateinančių metų pradžioje. Jame verslininkams bus siūloma per 34 tūkst. kvadratinių metrų biurų ploto.

Apie „Megą“

Vienas didžiausių Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ yra įsikūręs Kaune, automagistralių Vilnius–Klaipėda ir Via Baltica sankryžoje. Jis apima 72 000 kv. m komercinės paskirties nuomojamų patalpų ir 2500 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.

Čia įsikūrę statybinių medžiagų bei namų apyvokos prekių parduotuvė „Senukai”, „Rimi Hypermarket“, pramogų kompleksas ir 110 įvairių parduotuvių, jungiančių prekybos alėją.

Dainius Kalina

„Baltic RED management“

marketingo ir nuomos direktorius

„altinis: www.mega.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.