Siunčiami duomenys...

 

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – klientų aptarnavimo standartas (KAS)

  • Vakarai LT
  • 2020, rugpjūčio 31, 10:43

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – klientų aptarnavimo standartas (KAS)

Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu, suteikia jam kur kas daugiau informacijos nei visos reklamos priemonės. Tiesiogiai ar netiesiogiai su klientais bendraujančių darbuotojų elgesys, motyvacija ir požiūris į klientą tiesiogiai siejasi su klientų lūkesčiais, poreikiais bei patyrimu ir sukuria įspūdį apie aptarnavimo kokybę.

Mokymuose aptarsime kas yra klientų aptarnavimo standartas ir jo svarbą organizacijai. 

Daugiau informacijos apie mokymus "Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – klientų aptarnavimo standartas (KAS)": https://manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimo-standartas/

„altinis: manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimo-standartas/

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.