Siunčiami duomenys...

 

Ar šiemet daryti vasaros renginį darbuotojams? Kokį biudžetą skirti ir kaip jį efektyviai išnaudoti?


Notice: Trying to get property of non-object in /home/u957573023/domains/vakarai.lt/public_html/server/_config.php on line 44
  • 2009, gegužės 15, 12:09

Esant sunkmečiui, jau ne viena įmonė taupydama atsisakė kalėdinių renginių, skirtų savo darbuotojams. Matyt, to paties likimo gali sulaukti ir vasaros renginiai, kurie paprastai skiriami geresniam darbuotojų tarpusavio pažinimui, glaudesnių santykių ir bendradarbiavimo įmonėje skatinimui bei stiprinimui.

Kita vertus, įmonės, kurios savo praktikoje efektyviai išnaudoja komandinio darbo privalumus, ir toliau skirs lėšų šiai veiklai stiprinti. Galbūt kiek mažiau, tačiau skirs.

Kodėl? Sėkmingų įmonių praktika rodo, kad siekdamos kelti darbuotojų veiklos efektyvumą, jos vis dažniau pasitelkia komandinį darbą ir plokščios organizacijos struktūrą. Tokios organizacijos įžvelgia ir supranta, kad tiek efektyvi komunikacija, tiek bendradarbiavimu sukurtas sinergijos efektas leidžia organizacijai žinoti daugiau, nei reikalauja šiandieninė situacija, o veiklos laisvės ir atsakomybės suteikimas didina darbuotojų pasitenkinimą darbu ir geresnius jų veiklos, o tai reiškia, ir visos organizacijos, rezultatus.

Iš kitos pusės, imkime šiandieninę ekonominę situaciją, kai mažėjant gamybos ir pardavimo mastams, kompanijos yra priverstos priimti sprendimus dėl darbuotojų mažinimo. Įmonėje, kurioje atleidžiami darbuotojai, net ir likusieji išgyvena netikrumą ir baimę dėl savo ateities. Dėl to gali stipriai kristi darbuotojų efektyvumas, „atšąla“ ir pačios įmonės gyvybingumas. Komandos stiprinimo renginys gali padėti likusiems darbuotojams žengti naują etapą, juos motyvuoti ir sutelkti įmonės labui. Buvimas kartu ir tarpusavio pasitikėjimas suteikia saugumo jausmą, laidžia lengviau įveikti sunkumus.

Tarkime, Jūs nusprendėte surengti komandos stiprinimo renginį.Tad kokį biudžetą skirti ir kaip jį efektyviai išnaudoti?

Greičiausiai šių metų biudžeto galimybės bus kur kas mažesnės. Ir tai – ne bėda.

Visų pirma – renginių mažėja, todėl ir sodybų paslaugų, maitinimo paslaugų bei kitų pramogų kainos tapo patrauklesnėmis. Antra – ar būtina mokymą organizuoti būtinai sodyboje arba salėje? Visoje Lietuvoje yra puikių miško urėdijų prižiūrimų ir tvarkomų vietovių, aikštelių. Tereikia suderinimo su vietine urėdija ir noro atsakingai elgtis gamtoje. Trečia – niekas taip nesuartins komandos, kaip maisto ruošimas drauge. Beje, tai irgi galėtų būti viena iš mokymo dalių: kaip filtruoti ežero vandenį, kad jis būtų tinkamas gerti; Kaip užkurti laužą teturint vienintelį degtuką; Kaip išvirti ant laužo tikrą kareivišką košę arba aromatingą ir skanią arbatą iš miške surastų žolelių... Skamba banaliai? Patikėkite, Jūsų komandai būtų ko mokytis iš patyrusių ir kvalifikuotų instruktorių, kurie yra specialiai pasiruošę rengti mokymus gamtoje ir turi specialų žmonių grupių ugdymo bei komandos formavimo išsilavinimą. Dalyvių įsitraukimas ir azartas – garantuoti!

O dabar apie efektyvumą.

Iš tiesų, efektyvus komandinis darbas reikalauja konkrečių kiekvieno komandos nario kompetencijų ir įgūdžių, tokių kaip:

Bendradarbiavimas – pasiruošimas padėti komandos nariams ir palaikyti komandos dvasią, lojalumo komandai jausmą, atsakomybės jausmą, gebėjimas įvertinti bei pasiskirstyti darbus ir turimus resursus tarp kolegų, atsižvelgiant į jų žinias, sugebėjimus, savybes.

Visą straipsnį -Ar šiemet daryti vasaros renginį darbuotojams? Kokį biudžetą skirti ir kaip jį efektyviai išnaudoti?- skaitykite svetainėje Manager.LT Akademija

„altinis: https://manager.lt/ar-siemet-daryti-vasaros-rengini-darbuotojams-koki-biudzeta-skirti-ir-kaip-ji-efektyviai-isnaudoti/

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.