Siunčiami duomenys...

 

Kitoks kompanijos prisistatymas Klaipėdos įvaizdžio kontekste

  • Vakarai LT
  • 2007, gegužės 28, 15:17
  • 36364 peržiūrėjo
  • 1 komentavo
Darius_iš_zoom

Ar kada bandėte įsivaizduoti kaip atrodytų Klaipėdos miestas, jei tarp namų siautėtų jūra, joje plaukiotų žvejybiniai laivai, naktinio mėnulio fone dangų raižytų žuvėdrų sparnai.

Viską gaubtų paslaptinga naktis. Miesto tamsoje atpažintum garsiausius pastatus, patraukliai apšviestus ir kuriančius paslaptingą ir įdomią miesto viziją. Jei fantazija piešia ramios Venecijos vaizdus, kad įsitikintume, jog tai iš tiesų atrodo daug smagiau, visai nereikia laukti kasmetinio Klaipėdos užliejimo.

Dabar paverskime jūsų viziją tikrove www.rsg.lt. Tai dešimt metų išorinės reklamos srityje sėkmingai dirbančios UAB “Reklamos Sprendimų Grupė“ prisistatymas internete. Suprasdama, kad sėkmingo verslo paslaptis tai šiuolaikiškas požiūris į klientą ir kova dėl naujų rinkų, iškėlė sau tikslą – išnaudoti perspektyviausią komunikavimo priemonę – internetą, įgaunant konkurencinį pranašumą.

Tad interneto projektų kompanijos ZOOM creative uždaviniai buvo sukurti išskirtinį kompanijos įvaizdį internete ir pristatyti idėją, jog verslas be kokybiškos išorinės reklamos iš tiesų butų nematomas, o tai reiškia - nežinomas. Nerašome, kad be išorinės reklamos bus blogai, leidžiame tai pamatyti ir patiems įsitikinti. Kūrybinė idėja – sukurti dvi Klaipėdos miesto erdves: jaukaus, paslaptingo ir gražaus miesto bei miesto paskendusio tamsoje ir šaltyje. Netradiciniu Klaipėdos miesto įvaizdžiu kuriamas RSG vizualus identitetas, stilius bei prekinio ženklo emocija. Specialiai sukūrėme koliažą ir unikalių Klaipėdos miesto fotografijų, grafiškai jas pritaikant ir apdorojant aplinkai, įvairių tipų reklamų apšvietimui. Įvesta daugybė siurrealistinių elementų, kurie padeda prikaustyti vartotojo dėmesį. Tuo pačiu pristatomi garsiausių Lietuvos kompanijų vardai kaip klientų ratas. Nors kompanija dirba visoje Lietuvoje ir už jos ribų, tačiau sprendime atpažįstami Klaipėdos simboliai pasakoja ir apie klaipėdietiško verslo stiprumą Lietuvos rinkoje. Tuo pačiu reprezentuoja Klaipėdą kaip išskirtinių pranašumų turintį ir jūrinės dvasios miestą. Labai lengva įsitikinti, kad miesto grožis kuriamas pasitelkiant tinkamą išorinę reklamą. Ryškios ir įspūdingos kompanijų iškabos, įvairiaspalvis neono žaismas, milžiniški reklaminiai skydai, ne tik puošia, bet ir informuoja. Toks požiūris turi ir gilesnę prasmę, nes verslui ieškant vis įvairesnių būdų pranešti apie save. Kartais dėl nekokybiškų ir neprofesionalių sprendimų nukenčia viso miesto įvaizdis.

Tinklapio funkcinis tikslas – informaciją pateikti patraukliai. Sukurdami panoraminį miesto vaizdą, leidome pristatyti platesnę erdvę, kuri neapsiriboja jūsų monitoriaus kraštais. Atsiranda natūralus smalsumas pamatyti daugiau. Taip suteikiame laisvę lankytojui pačiam susipažinti su sprendimais ar tiesiog pasmalsauti. Didžioji informacijos dalis pateikiama vizualiai, tad lankytojas viską įsimena nejučiomis, nedėdamas pastangų. Naudojant Flash technologijas, sukuriama dinamiška tinklapio navigacija, kuri neperkraunant puslapių (taip sutaupomas vartotojo laikas) parodo visą katalogo struktūrą. Taip vienu pelės spragtelėjimų randamas sprendimas. Techninės priemonės tarnauja kūrybinei idėjai, tuo tarpu kūrybinė idėja – tinklalapio tikslui: skatinti išorinės reklamos paslaugų užsakymą.

Interneto lankytojų statistika negailestinga. Apie 87 % vartotojų uždaro tinklapį per pirmas 5 sekundes. Kodėl? Nuobodu, matyta, banalu. Žinodami išsamią www.rsg.lt lankomumo statistiką, jog vidutiniškai svetainės lankytojas titulinėje svetainės dalyje (futuristiniame Klaipėdos mieste ieškodamas savo namo) praleidžia 1 min. 30 sek., o sprendimų pavydžių kataloge ne mažiau kaip po 1 minutę prie kiekvieno jį sudominusio sprendimo. 30% svetainės lankytojų yra jai lojalūs ir grįžta vėl. Kontaktų puslapį po visos svetainės peržiūros įsijungia net kas penktas lankytojas. O optimizavus tinklapį Google paieškos sistemai, su svarbiais raktiniais žodžiais „neonas“, „vitrinų apipavidalinimas“ ir k.t. įmonė randama jau pirmame rezultatų puslapyje. Galime teikti, jog didžioji dalis lankytojų pastebėjo RSG kompaniją. O tai reiškia padidinome paklausą paslaugai/produktui.

Jei norite pamatyti kaip Klaipėda gali atrodyti kitaip www.rsg.lt, - bus įdomi atrakcija. Nepamirškite paspausti „Verslas be RSG“.

Darius Šoparas

ZOOM creative projektų vadovas

Šaltinis: www.zoom.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.