Siunčiami duomenys...

 

AB „Smiltynės perkėla“ direktorius Algirdas Žukauskas prašo keleivius būti kantrius, o iškilus nepatogumams ar nesusipratimams, siūlo kreiptis į ....

  • Vakarai LT
  • 2006, spalio 12, 13:17

 „Smiltynės perkėlos“ laivyno įgula dirba profesionaliai ir saugiai 

Pasibaigus vasaros sezonui permainingi rudens orai netruko pasireikšti. Nuolat besikeičianti vėjo kryptis,  sunkios laivybos sąlygos atsiliepė ir bendrovės „Smiltynės  perkėla“ laivyno darbui.

 Visų keltų įgulos stengiasi, kad reisai automobilininkams ir keleiviams būtų kuo saugesni ir greitesni. Tačiau nepalankios oro sąlygos bet kuriuo atveju apsunkina keltų darbą. Tad AB „Smiltynės perkėla“ direktorius Algirdas Žukauskas prašo keleivius būti kantrius, o iškilus nepatogumams ar nesusipratimams, siūlo kreiptis į administracijos vadovus.

Praėjusį penktadienį, spalio 6 d. vakare AB „Smiltynės perkėla“ keltas „Žalgiris“ iš antrosios perkėlos kursavo pučiant gūsingam ir nepalankiam vėjui. Anot bendrovės vadovo, švartuotis prie krantinės buvo sunkiau, negu ramiu oru. Tad tikėtina, kad  kai kuriems keleiviams kilo įtarimų dėl įgulos darbo. Tačiau atsirado nepatenkintų ir nepagrįstai kaltinančių įgulos darbą.Keltu plaukęs anonimas užuot pasikalbėjęs apie savo įtarimus su bendrovės administracija, paskambino į policiją ir pranešė, kad galimai kelto „Žalgiris“ kapitonas yra neblaivus. Atvykę policijos pareigūnai atliko patikrinimą,  ir nustatė, kad anonimo skambutis buvo melagingas.

Įmonės direktorius Algirdas Žukauskas įsitikinęs, jog tokie anonimų veiksmai trukdo ne tik kapitonų ir keltų įgulų darbą, bet ir atitraukia policijos pareigūnus nuo svarbesnių darbų. Jei anonimas būtų kreipęsis į įmonės vadovus ir jiems prisistatęs, nesusipratimų būtų išvengta, o įtarimai- patvirtinti arba  paneigti. Policijos darbas sutrikdė keltų eismo grafiką, niekuo nekalti keleiviai buvo priversti laukti ir gaišti laiką, kol pareigūnai patikrins anonimo skambutį. Įtarimams nepasitvirtinus, keltui ir kapitonui buvo leista atnaujinti veiklą  

„Mes esame atsakingi už visų keleivių ir jų turto saugumą,. Bendrovėje dirba profesionalūs kapitonai ir įgulų nariai. Todėl nereikėtų jautriai reaguoti į paprastiems piliečiams atrodytų grėsmingus ženklus, tuo tarpu, kai kapitonas puikiai išmano savo darbą ir geriau žino, kaip laivą saugiau prišvartuoti prie krantinės. Kartais, esant blogoms oro sąlygoms, pučiant stipriam vėjui, kas rudenį pasitaiko ypač dažnai, laivo švartavimąsi prie krantinės reikia pakartoti kelis kartus.“ - įsitikinęs „Smiltynės perkėlos „ vadovas A. Žukauskas.- Be stuktelėjimų neapsieisime, bet jie nepavojingi“.

„altinis: www.keltas.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.