Vartotojai informuojami ir konsultuojami nemokamu telefonu 8~800 00008
Pranešimas žiniasklaidai
2007 05 08
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pradėjo pradėjo teikti konsultacijas ir informaciją visos Lietuvos vartotojams nemokamu telefono numeriu 8~800 00008. Nurodytu numeriu nemokamai paskambinti gali visų telefono tinklų abonentai.
Prašymų ir skundų analizė rodo, kad vartotojai dar nepakankamai gerai žino savo teises ir moka jomis naudotis, todėl šiuo telefono numeriu vartotojai gali gauti informaciją, patarimus ir praktinę pagalbą, susijusią su jų teisių apsauga.
VVTAT 2006 metais gavo 7155 vartotojų skundus ir prašymus dėl vartotojų teisių pažeidimų. Maždaug kas antras iš besikreipusiųjų skundėsi dėl įsigytų ne maisto prekių netinkamos kokybės (kompiuterinės technikos, buitinės paskirties elektros prekių, baldų, drabužių, avalynės ir kt.) bei nekokybiškų paslaugų ir dėl to, kad pardavėjai ir paslaugų teikėjai nevykdė teisėtų vartotojų reikalavimų.
Vartotojai, norintys gauti informacijos, konsultacijos ir praktinės pagalbos vartotojų teisių apsaugos klausimais, numeriu 8~800 00008 gali skambinti į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8 val iki 17 val., penktadieniais – nuo 8 val. iki 15 val. 45 min. (pietų pertrauka – nuo 12 val. iki 12 val. 45 min.).
Prašymus ir skundus dėl vartotojų teisių pažeidimų galima pateikti raštu Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu Vilniaus g. 25, 01119 Vilnius, bei Tarnybos skyriams visose apskrityse arba, užpildžius interneto svetainėje (www.vartotojoteises.lt) patalpintą prašymo formą ir ją pasirašius, atsiųsti paštu arba faksu (8 5) 279 1466.
Kontaktinis asmuo:
Vitas Ūsas
Ryšių su visuomene skyriaus vedėjas
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos taryba
Tel.: 2121494
„altinis: www.vartotojoteises.lt