Nauja "Skype" versija "Salesforce.com" klientams - dar daugiau galimybių verslui
Pranešimas žiniasklaidai
2007 05 08
Pasaulinė interneto komunikacijos kompanija "Skype" ir ryšių su klientais valdymo paslaugų pagal pareikalavimą (on-demand) rinkos bei technologijos lyderė "salesforce.com" pristatė naują "Skype for Salesforce" programos versiją. Ji įtraukta į "AppExchange" taikomųjų programų katalogą. Ši galimybė dar labiau padidins darbuotojų produktyvumą ir palengvins komunikaciją su partneriais bei klientais.
"Vis daugiau žmonių, su savo draugais ir šeimos nariais nuolat bendraujantys per "Skype", šios programos galimybes pritaiko ir savo darbo vietoje bendraudami su kolegomis ir klientais, - sakė "Skype" verslo vystymo skyriaus direktorius Skotas Mileris (Scott Miller). – "AppExchange" kataloge dabar mes siūlome įrankį, kuris leidžia integruoti "Skype" komunikacijos galimybes ir "salesforce.com" patirtį. Be to, šis sprendimas "salesforce.com" klientams leis sumažinti išlaidas telefono pokalbiams, sustiprinti ryšius bei pagerinti komunikaciją su kolegomis ir esamais bei potencialiais klientais".
Naujoji "Skype for Salesforce" versija, be jau įprastų "Skype" galimybių, taip pat integruoja "Salesforce.com" kompiuterinės telefonijos adapterį, leidžiantį vienu paspaudimu skambinti į klientų ir verslo partnerių telefonus, esančius "Salesforce SFA" arba "Salesforce Service & Support" programų sąrašuose.
Be to, per "Skype" paskambinus kuriam nors iš "Salesforce" duomenų bazėje įrašytų partnerių ar klientų, automatiškai bus parodoma turima informacija apie skambinantįjį. Tokiu būdu "Salesforce" duomenų bazės vartotojas galės patogiai papildyti esamą informaciją naujomis pastabomis ar detalėmis, dėl kurių bus sutarta pokalbio metu.
Ryšių su klientais valdymo konsultacijas teikianti kompanija "Model Metrics" yra viena iš pirmųjų naudojanti naująją "Skype for Salesforce". Pasak "Model Metrics" technologijų departamento viceprezidento Džono H. Barnso (John H. Barnes), kompanijos klientai vis labiau domisi būdais, kaip integruoti "Skype" į jų skambučių centrus ir šią programą panaudoti pokalbiams tekstinėmis žinutėmis bei telefonu.
"Model Metrics" bendravimui kompanijos viduje ir konferenciniams skambučiams su klientais "Skype" skambučius ir "SkypeIn" funkciją mato kaip potencialią alternatyvą senstančiai telefonų stotelei. Tai suteiktų bendrovės darbuotojams bei vadovams daugiau galimybių susipažinti su pardavimų bei aptarnavimo skambučių turiniu.
Pirmoji "Skype" versija, pasirodžiusi "AppExchange" 2006 metų pradžioje, sulaukė pasisekimo tarp "salesforce.com" bendruomenės. Jie galėjo netrukdomai bendrauti su kolegomis, klientais ir tiekėjais visame pasaulyje", - sakė "AppExchange" partnerius kuruojantis viceprezidentas Matas Holeranas (Matt Holleran). Pasak jo, naujoji "Skype" versija skirta "Salesforce" platformai toliau keičia verslo komunikaciją ir nuolatinis komandos bendravimas tampa neatsiejama darbo dienos dalimi.
"Skype for Salesforce" yra viena iš 575 programų, esančių pirmajame pasaulyje programų pagal pareikalavimą kataloge "AppExchange". Šiame kataloge "Skype" yra įvardyta kaip "Skype CTI Connector 2.0-Basic Edition".
Apie salesforce.com
"Salesforce.com" yra rinkos ir technologijų lyderė pagal poreikį teikiamų verslo paslaugų srityje. Kompanijos "Salesforce" siūlomas ryšių su klientais valdymo programų paketas leidžia klientams valdyti ir dalintis visa savo pardavimų, paramos, rinkodaros ir partnerių informacija tarpusavyje. "Salesforce" platforma suteikia galimybę vartotojams, plėtotojams ir partneriams kurti naujas poreikius atitinkančias programas, išsiplečiančias ir už santykių su klientais valdymo srities ribų. Visomis naujomis "Salesforce" platformoje sukurtomis taikomosios programomis ir jų komponentais galima keistis, dalintis ir diegti jas iš tinklalapio salesforce.com "AppExchange" katalogo, adresu http://www.salesforce.com/appexchange. Klientai, taip pat gali naudotis "Successforce" privalumais- pasaulinio lygio mokymais, konsultacijomis ir geriausios praktikos pavyzdžiais.
Nuo 2007 sausio 31 d. "Salesforce.com" valdo 29 800 klientų ir 646 000 prenumeratorių informaciją, įskaitant Advanced Micro Devices (AMD), America Online (AOL), Avis Budget Group, Inc, Dow Jones Newswires, Polycom and SunTrust Banks. Nepristatyta paslauga ar jos atskira funkcija, minima šiame ar kitame pranešime spaudai šiuo metu, o gal ir ateity negalės būti parsisiųsta. Vartotojai, įsigydami "Salesform.com" programas, turėtų apsispręsti pagal esamą pasiūlą. "Salesforce.com" būstinė yra San Franciske, taip pat biurai Europoje ir Azijoje, prekyba Niujorko akcijų biržoje su ženklu "CRM". Daugiau informacijos galite rasti adresu http://www.salesforce.com
"Salesforce.com" – registruotas salesforce.com prekės ženklas. "AppExchange", "The Business Web", "IdealExchange",ir "Successforce" yra prekiniai "Salesforce.com" (San Franciskas, Kalifornija) ženklai. Kiti vartojami vardai gali būti atitinkamų savininkų.
Apie "Skype"
"Skype" supaprastina pokalbius, suteikdama naujus ir patogius būdus bendrauti internetu. Milijonai "Skype" naudojančių žmonių kiekvieną dieną nemokamai bendrauja garsu ir vaizdu bei siunčia žinutes kitiems "Skype" vartotojams visame pasaulyje. Dalis iš jų naudojasi nebrangiai kainuojančiomis skambinimo į fiksuoto ryšio ir mobiliuosius telefonus, balso pašto ir skambučių nukreipimo galimybėmis, siunčia trumpąsias žinutes ar perka abonementą, kuris be apribojimų leidžia skambinti šalies viduje.
"Skype" yra patvirtinusi šimtus jos programai skirtų produktų ir bendradarbiauja su daugiau nei 50 programinės įrangos kūrėjų siekiant suteikti dar daugiau naujų galimybių savo programai. "Skype" jau atsisiųsta per 500 mln. kartų ir turi daugiau nei 196 mln. registruotų vartotojų visame pasaulyje.
Prisijaukink pasaulį: bendrauk, dalinkis informacija ir sugalvok dar daugiau su Skype.
"Skype" priklauso korporacijai "eBay" (NASDAQ žymėjimas: EBAY). Daugiau informacijos: www.skype.com
"Skype" ir visiems "Skype" patvirtintiems įrenginiams ir priedams reikalingas plačiajuostis interneto ryšys. "Skype" nėra tradicinio telefono pakaitalas ir negali būti naudojamas pagalbos skambučiams
"Skype", "SkypeIn", "SkypeOut", "Skype Me", "Skype Certified", "Skypecasts", susiję su logotipu ir "S" simboliu yra "Skype Limited" prekės ženklai.
Brianna Reynaud,
Renata Jakimavičienė,
"VRP | Hill & Knowlton" projektų vadovė,
„altinis: www.skype.com