"Avaya" tyrimas: modernios ryšio technologijos ugdo netikėtus vadovų pomėgius
Pranešimas žiniasklaidai
2007 rugsėjo 12 d.
Naudojimasis moderniomis technologijomis suteikia galimybę konferencijoje dalyvauti ir... neapsirengus ar bendrauti slapukaujant
Viena iš pirmaujančiųjų tarnybinių ryšio priemonių, sistemų ir paslaugų teikėja – bendrovė „Avaya“ - nustatė, kad vis populiarėjant išmaniesiems mobiliesiems telefonams (angl.smartphone) ir delniniams kompiuteriams, atsiskleidžia įdomūs vartotojų pomėgiai. Atliktas tyrimas parodė, kad bendrovių savininkai ir aukščiausi vadovai, naudodamiesi „gudrių“ ryšio priemonių teikiamais privalumais, nevengia dirbti labai neformalioje aplinkoje ar net vilkėdami pižamą. Lietuvoje tokiomis ryšio priemonėmis naudojasi keliasdešimt tūkstančių vartotojų, todėl manoma, kad tokie įpročiai nesvetimi ir mūsų šalyje.
Išmaniųjų telefonų vartotojai apskritai pasižymi neformaliausiais konferencinių pokalbių įpročiais. Tyrimas parodė, kaip vieningos komunikacijos (angl. - "Unified Communications") paskatina darbo stiliaus įvairovę ir lankstumą bei didesnį produktyvumą. Tai, kad priemonės suteikia galimybę bet kur atlikti darbus, kuriuos galėdavai atlikti tik biure, kartais darbui pasirenkama labai netikėta vieta.
Atliekant tyrimą apklausta daugiau kaip 2 tūkstančiai vadovų įvairiose šalyse skirtinguose žemynuose. Apklausa atskleidė, kad aukštesniojo rango vadovai renkasi laisvesnę darbo tvarką, o išmaniųjų telefonų vartotojai bendrauja laisviau ir dažniau negu naudojantieji įprastus telefonus. 44 proc. organizacijų vadovų ar prilygstančias pareigas atliekančių darbuotojų prisipažino, jog nenorėtų, kad kiti išvystų juos vaizdo konferencijoje, nes jie tuo metu buvo namie, apsivilkę pižamą. Tą patį sakė tik 9 proc. žemesniojo rango vadovų. Minėtų telefonų vartotojai dvigubai dažniau už įprastų mobilių telefonų vartotojus kalba telefonu tualete, o 51 proc. jų yra dalyvavę konferenciniame pokalbyje teapsivilkę chalatu ar dar mažiau.
„Mūsų atliktas tyrimas parodė, kad išmaniųjų telefonų vartotojai – ir ypač vadovai teikia pirmenybę pažangios komunikacijos priemonėms, kai reikia užtikrinti, kad nebūtų pražiopsotos verslo galimybės tuo pačiu metu džiaugiantis lanksčios darbo tvarkos privalumais”,- teigė „Avaya“ atstovybės Baltijos šalims vadovas Tomas Mačernis.
Išmaniųjų telefonų vartotojai išsiskiria tuo, kad tęsė bendravimą telefonu net ir posėdžio metu: 63 proc. jų prisipažino rašę elektroninio pašto laiškus savo telefonu ar delniniu kompiuteriu po stalu. Taip pat jie labiau linkę naudotis ryšiu privačiose šventėse. Tyrimas atskleidė, kad dvigubai daugiau išmaniųjų telefonų vartotojų negu įprastų telefonų vartotojų, tikrino elektroninį paštą ar žinutes vestuvių arba laidotuvių metu. Tačiau tai nereiškia darbo, darbo ir tik darbo. Apklausa parodė, kad organizacijų viceprezidentai konferencinių pokalbių metu yra labiau linkę... snūstelėti. Taip darę prisipažino 17 procentų viceprezidento rango vadovų ir tik 5 proc. atliekančiųjų kitas pareigas.
"Turėdami visiškai vienodas galimybes naudotis informacija nepriklausomai nuo vietos ar įrenginio, darbuotojai gali teikti pirmenybę svarbiausiems reikalams ir nedelsiant reaguoti į verslui svarbius įvykius, kur jie bebūtų",- sako T. Mačernis.
Jo teigimu, Avaya bendrovėje jau daug metų kalbama apie vieningą komunikaciją ir šiandien galima patvirtinti, kad pavyko sėkmingai integruoti daug įvairių funkcijų, įskaitant telefoną, elektroninį paštą, balso paštą, nedelsiamus pranešimus, vaizdo konferencijas ir bendro darbo priemones, panaudojant ir derinant įvairias sąsajas - asmeninį kompiuterį, internetinę klientinę įrangą, telefonus ir mobiliuosius prietaisus - iš tiesų suvienijant ryšio priemones ir supaprastinant darbo terpę.
"Avaya" "Unified Communications" programų įranga sklandžiai integruojama su "Microsoft" ir IBM pranešimų perdavimo bei bendro darbo sprendimais ir veikia su gausia mobiliųjų įrenginių įvairove, įskaitant "Nokia" mobiliuosius telefonus.
Apie "Avaya"
"Avaya" tiekia komunikacijų sprendimus, padedančius organizacijoms pertvarkyti savo veiklą ir taip įgyti pranašumą rinkoje. "Avaya" IP telefonijos, "Unified Communications", kontaktų centrų ir komunikatyvių veiklos procesų sprendimus naudoja daugiau kaip 1 mln. įmonių visame pasaulyje, įskaitant daugiau kaip 90 proc. FORTUNE 500® įmonių. "Avaya Global Services" teikia visapusiškas aptarnavimo paslaugas ir techninę pagalbą didelėms ir mažoms organizacijoms.
„Avaya“ partneriai Lietuvoje jau įdiegė tūkstančius sudėtingų „Avaya“ telekomunikacinių sprendimų stambiam verslui ir infrastruktūriniams objektams. Vieni sudėtingiausių jų įgyvendinti didžiausiuose Lietuvoje kontaktų centruose „Transcom WorldWide Vilnius“ ir „Lintel“, taip pat „Lietuvos geležinkeliuose“, LR Vidaus reikalų ministerijoje, Ignalinos AE, „Phillip Morris“, „Masterfoods“ bei kitose organizacijose.
Bendrovėms, su kuriomis „Avaya“ nuolat bendradarbiauja, suteikiami partnerio statusai. Pirmoji Baltijos šalyse aukščiausią – auksinio partnerio statusą- įgijo UAB „Fima“.
Arūnas Armalis
RSVA „Baltic Media Partners“
projektų vadovas
„altinis: www.avaya.co.uk