Siunčiami duomenys...

 

„BTA Draudimo“ tyrimas: internetu dažniausiai draudžiasi įmonių vadovai

  • Vakarai LT
  • 2007, gruodžio 04, 21:18

Pranešimas žiniasklaidai

2007 m. gruodžio 03 d.

Bendrovės „BTA Draudimas“ vartotojų tyrimas parodė, kad draudimą internetu dažniausiai renkasi užsiėmę ir aukštas pareigas užimantys asmenys, sparčiai auga besidraudžiančiųjų mobiliuoju telefonu iš vairuojamo automobilio vartotojų dalis.

Remiantis tyrimo duomenimis, internetu aktyviausiai draudžiasi įmonių vadovai, vadybininkai ir investicinių kompanijų darbuotojai. Tyrimas parodė ir tai, kad didžiąją dalį – 60 proc. – šios paslaugos vartotojų sudaro moterys. Lyginant su ankstesniais tyrimais, pastebėta, kad vis didesnė klientų dalis – 36 proc. – draudimą užsisako iš namų, o ne darbo vietoje.  Pernai iš namų draudimą užsisakė 20 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų.

Pagal draudimo bendrovės tyrimo duomenis, išaugo dalis besidraudžiančių mobiliuoju telefonu tiesiai iš vairuojamo automobilio. Pernai tokių klientų buvo 5 proc., kai tuo tarpu šiemet – jau 11 procentų.

 „JAV ir Vakarų Europos šalių draudikų patirtis rodo, kad draudimas internetu populiarėja laipsniškai, be staigių šuolių ar nuosmukių. Internetu klientams patogiausia draustis paprastesnėmis draudimo rūšimis, pavyzdžiui, privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas. Tačiau jau nuo kitų metų „BTA Draudimas“ internete siūlys draustis ir kitomis draudimo rūšimis“, – sakė „BTA Draudimo“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Vaidas Labanauskas.

„BTA Draudimas“ taip pat siūlo tarpinę paslaugą tarp visiškos savitarnos ir draudimo konsultanto – draudimo pardavimą telefonu. „Remiantis „BTA Draudimo“ vartotojų tyrimo duomenimis, ja aktyviausiai naudojasi mažesnių miestelių bei regionų gyventojai, nes šiose vietovėse interneto skverbtis nėra tokia didelė, kaip didžiuosiuose šalies miestuose. Be to, regionų gyventojai vis dar vertina tiesioginį kontaktą su pardavėju, kai tuo tarpu didmiesčiuose gyvenantys žmonės pirmenybę teikia laiko taupymui“, – pasakojo V.Labanauskas.

Per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių „BTA Draudimo“ surinktos įmokos iš draudimo internetu siekė 420 tūkst. litų, t.y. 31 proc. daugiau nei pernai metais, kuomet įmokos siekė 320 tūkst. litų. Šiemet įmonė internetu gavo 2360 draudimo užsakymų, t.y. 76 proc. daugiau nei pernai, kuomet šis skaičius siekė 1800.

Lapkričio 19-23 d. „BTA Draudimo“ Telemarketingo skyriaus atliktame tyrime dalyvavo 300 respondentų iš visos  Lietuvos.

Apie „BTA Draudimas“

Jau penkerius metus Lietuvos rinkoje dirbantis „BTA Draudimas“ teikia negyvybės draudimo paslaugas ir negyvybės draudimo rinkoje užima 4-ą vietą. Bendrovės pardavimų tinklas apima 9 regioninius centrus ir 35 atstovybes daugiau nei 44 Lietuvos miestų. „BTA Draudimas“ siūlo daugiau nei 30 draudimo rūšių.

Diana Lukoševičiūtė,

„BTA Draudimas“ marketingo ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. specialistė,

„altinis: www.bta.lt

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.