Siunčiami duomenys...

 

"Profesionalus pardavimas telefonu" - 2 dienų pardavimų mokymai Vilniuje. Rugsėjo 29-30 d.

  • Vakarai LT
  • 2020, rugpjūčio 20, 09:11

Šiuo metu, COVID epochoje, susiduriame su situacijomis, kai tenka vengti gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir kaip niekad aktualu profesionaliai bendrauti su potencialiais ir esamais klientais telefonu ar kitomis, interneto teikiamomis, nuotolinio bendravimo priemonėmis. Šiuo atveju skambutis – vienintelis būdas, leidžiantis klientams gyvai kontaktuoti su įmone ir prekės ženklu. Skambučio metu vadybininkas tampa įmonės veidu, gyvai reprezentuojančiu įmonę bei jos produktus ir paslaugas, dėl to ypač svarbu, kad tai būtų atliekama kuo efektyviau bei kuriamas pozityvus kliento patyrimas, grindžiamas teigiamomis emocijomis ir pasitikėjimu.

Pardavimo telefonu mokymų programos turinys:

  • Sėkmingo ir profesionalaus pardavimo telefonu gebėjimai bei elgsena. Asmeninė profesionalaus pardavėjo telefonu parengtis ir motyvacija.

  • Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais? Savęs pateikimas ir kitų priėmimas.

  • Praktinės dirbtuvės: skirtingi žmonių bendravimo stiliai.

  • Įtaigaus pardavimo telefonu pokalbio struktūra ir technika.

  • Pasirengimas pokalbiui su klientu.

  • Praktinės dirbtuvės: pardavimo idėja ir pokalbio gairės. 5:20 principas

  • Atidus klausymasis ir reagavimas; profesionalus informacijos panaudojimas.

  • Klausimų uždavimo technika, kliento poreikių/lūkesčių išsiaiškinimui, įsigilinimui.

  • Esminiai darbo su prieštaravimais principai.

  • Pokalbio užbaigimas, sutariant su klientu tolimesnius veiksmus.

  • Praktinės dirbtuvės: pardavimo situacijų simuliacija.

  • Asmeniniai darbo su klientais tobulinimo uždaviniai „Stop-Continue-Go“.

2 dienų pardavimo telefonu mokymai Vilniuje. Rugsėjo 29-30 d.

Išsamesnė informacija: https://manager.lt/mokymai/profesionalus-pardavimas-telefonu/  

„altinis: manager.lt/mokymai/profesionalus-pardavimas-telefonu/

Įrašykite savo komentarą:

Pasiliekame teisę pašalinti nekultūringus, nesusijusius su tema, pasirašytus kito asmens vardu, pažeidžiančius įstatymus, reklaminius, kurstančius nelegaliems veiksmams komentarus. Privalome specialiosioms Lietuvos tarnyboms pateikti duomenis apie įžeidžiančių, smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokią neapykantą skatinančių komentarų autorius. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus.