Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (klientų aptarnavimo standartas KAS) - mokymi visoje Lietuvoje
Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas (klientų aptarnavimo standartas – KAS) - mokymai visoje Lietuvoje
Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu, suteikia jam kur kas daugiau informacijos nei visos reklamos priemonės. Tiesiogiai ar netiesiogiai su klientais bendraujančių darbuotojų elgesys, motyvacija ir požiūris į klientą tiesiogiai siejasi su klientų lūkesčiais, poreikiais bei patyrimu ir sukuria įspūdį apie aptarnavimo kokybę.
Mokymuose aptarsime kas yra klientų aptarnavimo standartas ir jo svarbą organizacijai. https://manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimo-standartas/
„altinis: manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimo-standartas/